Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra

Laky Andrea (2023) Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra.pdf] PDF
Vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Laky_Andrea_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Laky_Andrea_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (430kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a személyes vásárlásokról szól, Magyarországon belül. Kérdőíves kutatásomból kiderült, hogy kinek milyen a vásárlási szokása, valamint fontosnak tartottam a koronavírus és az infláció kérdését is. A projektmunkából az is kiderül, hogy milyen hatásai vannak a koronavírusnak, illetve az inflációnak a személyes vásárlási szokásokra. Ezenfelül a egy konkrét vállalatnál is felmértem a vásárlási szokásokat, ami nem más, mint a Pepco. Kiderül az is, hogy a fogyasztók hajlandóak lennének-e többet fizetni azért, hogy online is tudjanak vásárolni a Pepco-ból.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árak, hazai gazdaság, infláció, koronavírus-járvány (COVID-19), vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:23
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet