Kovács Emese (2023) Induló szolgáltatás alapú vállalkozás marketingstratégiájának kiépítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovacs_Emese_szakdolgozat_TG2UAB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (825kB) |
|
PDF
Kovács Emese BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (278kB) |
|
PDF
Kovács Emese BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"><span style="font-size: 1rem;">Kutatásom fő témája megismerni az alternatív gyógyászattal kapcsolatos fogyasztói igényeket, amelyeket felhasználhatunk a szolgáltatás alapú mikrovállalkozás stratégia alkotása során. A jól felépített stratégia nem csak a nagyobb vállalatoknak, hanem a kisebb vállalkozások számára is adhat egy keretet, amely mentén kisebb-nagyobb döntéseket tudnak hozni. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy milyen tényezők alapján választanak az emberek alternatív gyógymódokat a betegségek kezelésére vagy megelőzésére.</span><br></p><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alternatív gyógyászat, csontkovács, marketingstratégiák, STEEP-elemzés, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |