Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben

Gyengési Viktória (2023) Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Gyengési_Viktória_KÉSZ..pdf] PDF
Projektmunka_Gyengési_Viktória_KÉSZ..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (406kB)
[thumbnail of Gyengési Viktória_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf] PDF
Gyengési Viktória_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (300kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">Dolgozatom során a gyakorlati helyemül szolgáló szálloda front office tevékenységeit elemeztem. Szó esik a megfelelő kommunikációról, a különböző szállodai szoftverek használatáról. Elemezzük a recepciósok munkaköri feladatait például a vendégek fogadása, foglalások kezelése, telefonszolgálat, a vendégek tartózkodási ideje alatt felmerülő problémák megoldása, útbaigazítása, információk átadása, valamint a vendégekkel kapcsolatos pénzforgalmi feladatok intézése. Illetve projektmunkámat gazdagítja két mélyinterjú, amelyet a szállodában dolgozó két részlegvezető úrral készítettem.&nbsp;</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oláh Péter Károly
Belső
Mesteroktató; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatkezelés, emberi kommunikáció, Front Office, munkaelemzés, szállodai szoftver, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet