Gyengési Viktória (2023) Front Office tevékenységek bemutatása a Solaris hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Gyengési_Viktória_KÉSZ..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (406kB) |
|
PDF
Gyengési Viktória_konzulens_Oláh Péter Károly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (300kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;">Dolgozatom során a gyakorlati helyemül szolgáló szálloda front office tevékenységeit elemeztem. Szó esik a megfelelő kommunikációról, a különböző szállodai szoftverek használatáról. Elemezzük a recepciósok munkaköri feladatait például a vendégek fogadása, foglalások kezelése, telefonszolgálat, a vendégek tartózkodási ideje alatt felmerülő problémák megoldása, útbaigazítása, információk átadása, valamint a vendégekkel kapcsolatos pénzforgalmi feladatok intézése. Illetve projektmunkámat gazdagítja két mélyinterjú, amelyet a szállodában dolgozó két részlegvezető úrral készítettem. </p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatkezelés, emberi kommunikáció, Front Office, munkaelemzés, szállodai szoftver, szállodaipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |