Horváth Melinda (2023) A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Melinda KM FOSZK bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (53kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Záródolgozatomban a szépségápolási termékek személyes értékesítését fogom vizsgálni A The Body Shop üzlet bemutatásán keresztül. Dolgozatomat szekunder adatok elemzésével kezdem, vagyis már meglévő információk segítségével elemzem a témámhoz kapcsolódó problémákat. Előnye a primer kutatással szemben, hogy viszonylag gyorsan, és díjmentesen hozzáférhetünk az adatokhoz. A szekunder adatok segítenek egy adott kutatási probléma megoldásában, de a legtöbb esetben primer kutatásra is szükség van a probléma tényleges feltárása érdekében, mivel a már meglévő szekunder adatok nem annak a problémának a megoldására készültek, mint amin mi dolgozunk ( Veres-Szilágyi, 2007 ). Miután áttekintettem magát a személyes értékesítést, rátérek a szépségápolási termékek értékesítésére.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | a jó értékesítő, értékesítés, személyes értékesítés, szépségápolási termékek, vásárlás ösztönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |