Horváth Melinda (2023) A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Melinda KM FOSZK bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (53kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatombana szépségápolási termékek személyes értékesítését fogom vizsgálni A The BodyShop üzlet bemutatásán keresztül.Dolgozatomat szekunder adatok elemzésével kezdem, vagyis már meglévőinformációk segítségével elemzem a témámhoz kapcsolódó problémákat. Előnye aprimer kutatással szemben, hogy viszonylag gyorsan, és díjmentesenhozzáférhetünk az adatokhoz. A szekunder adatok segítenek egy adott kutatásiprobléma megoldásában, de a legtöbb esetben primer kutatásra is szükség van aprobléma tényleges feltárása érdekében, mivel a már meglévő szekunder adatoknem annak a problémának a megoldására készültek, mint amin mi dolgozunk (Veres-Szilágyi, 2007 ). Miután áttekintettem magát a személyes értékesítést,rátérek a szépségápolási termékek értékesítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | a jó értékesítő, értékesítés, személyes értékesítés, szépségápolási termékek, vásárlás ösztönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |