Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése

Kellner Dominika Anna (2023) Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of oxo-projektmunka_végleges.pdf] PDF
oxo-projektmunka_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (685kB)
[thumbnail of Kellner Dominika Anna.pdf] PDF
Kellner Dominika Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (153kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Projektmunkám során célom, hogy megvizsgáljam, és lehetőségeimhez mérhető legjobb módon bemutassam a cég marketing tevékenységét, hogy mitől is lett ilyen sikeres az OXO Bubble Tea, hogyan tartja meg a vásárlóit, hogyan szerez újakat, és mitől is olyan különleges, hogy a fiatalok ennyire rajonganak érte.&nbsp;</p><p>Kvalitatív kutatásként mély interjút készítettem 2023.március 20-án az OXO értékesítési vezetőjével és marketing vezetőjével, ahol a marketing mix elemei alapján, azaz a Product, Price, Place, Promotion (a 4P) mentén elemeztük ki a céget, emellett a SWOT analízis alapján is megvizsgáltuk az OXO-t, valamint az általános témákat is átvettük a céggel kapcsolatban, olyan témákat érintve, mint az OXO története, célcsoportja és árbevétele. </p> Kvantitatív kutatásként saját magam által készített Google kérdőívet hoztam létre, mellyel fő célom az volt, hogy megvizsgáljam, hogy a kitöltők mennyire ismerik magát a bubble teát, de azon belül is az OXO márkát, és mely tényezők befolyásolhatják őket vásárlás szempontjából, majd ezeket az eredményeket összegezve következtetést vonhassak le az adatokból<p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Taralik Krisztina
Belső
tudományos főmunkatárs; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: célcsopor(tok), célpiac, marketing-mix, marketingtevékenység, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet