Kellner Dominika Anna (2023) Az OXO Bubble Tea Magyarország marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
oxo-projektmunka_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (685kB) |
|
PDF
Kellner Dominika Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (153kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során célom, hogy megvizsgáljam,és lehetőségeimhez mérhető legjobb módon bemutassam a cég marketingtevékenységét, hogy mitől is lett ilyen sikeres az OXO Bubble Tea, hogyantartja meg a vásárlóit, hogyan szerez újakat, és mitől is olyan különleges,hogy a fiatalok ennyire rajonganak érte.Kvalitatív kutatásként mély interjútkészítettem 2023.március 20-án az OXO értékesítési vezetőjével és marketing vezetőjével, ahol a marketing mix elemeialapján, azaz a Product, Price, Place, Promotion (a 4P) mentén elemeztük ki acéget, emellett a SWOT analízis alapján is megvizsgáltuk az OXO-t, valamint azáltalános témákat is átvettük a céggel kapcsolatban, olyan témákat érintve, mintaz OXO története, célcsoportja és árbevétele. Kvantitatív kutatásként saját magam által készítettGoogle kérdőívet hoztam létre, mellyel fő célom az volt, hogy megvizsgáljam,hogy a kitöltők mennyire ismerik magát a bubble teát, de azon belül is az OXOmárkát, és mely tényezők befolyásolhatják őket vásárlás szempontjából, majdezeket az eredményeket összegezve következtetést vonhassak le az adatokból
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | célcsopor(tok), célpiac, marketing-mix, marketingtevékenység, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |