Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva

Kücüktüfekci Leyla (2023) Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kücüktüfekci_Leyla_M8TAC2.pdf] PDF
Kücüktüfekci_Leyla_M8TAC2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kücüktüfekci Leyla_konzulensi értékelés_JDK.pdf] PDF
Kücüktüfekci Leyla_konzulensi értékelés_JDK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (145kB)
[thumbnail of Kücüktüfekci Leyla_opponens_Köbli Ádám.pdf] PDF
Kücüktüfekci Leyla_opponens_Köbli Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (63kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakdolgozatom témaválasztása a közösségi média szerepére esett a wellness szállodákon belül haza szinten. A mai felgyorsult világban egy hosszú hétvége, családi nyaralás, pihenés, kis kimozdulás nagyon sok ember számára csak álom. A monoton hétköznapi hajtásból elég nehéz kiszakadni. A mindennapokban tapasztalt stressz, a környezetünkben ért káros hatások, a helytelen táplálkozás iszonyatosan meg tudja terhelni szervezetünket, emiatt meg kell tanulnunk kiszakadni a megszokott kerékvágásból és igénybe venni a wellness nyújtotta szolgáltatásokat. Mivel a wellness szállodák célja elsősorban az egészségmegőrzés és próbálnak egyfajta luxuskörülményt előidézni, hogy a vendégek a lehető legjobb módon regenerálódjanak. Aki ki tud, vagy ki akar szakadni a megszokott életéből elkezd keresgélni az interneten. Különféle platformokat keres fel, néz végig, különböző ajánlatokat néz meg, kínálatokat hasonlít össze. Minden lehetőség adott, hogy egy jövőbeli utazó megszervezze saját magának az utazását és ez is része lehet a kikapcsolódásnak. Napjainkban az emberek elengedhetetlen kelléke a mobiltelefon. Okostelefonunkon megállás nélkül a közösségi médiát használjuk, legyen az Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok vagy Snapchat. A közösségi média nagyban befolyásolja mindennapjainkat. Mivel akár órákat is el tudunk tölteni a telefonunk előtt, ezért úgy gondolom, hogy a szálláshely foglalását nagyban befolyásolja a közösségi média hatása. Legyen szó bármilyen típusú szállodáról, minden szállodáról vannak és folyamatosan készülnek friss tartalmak, születnek friss vélemények. Mielőtt kiválasztanánk úticélunkat, kiválasztanánk a megfelelő szállást, ellenőrzöm, hogy a közösségi média, hogyan vélekedik az adott környékről, illetve szállásról. Csekkolom a szállodai értékeléseket, véleményeket, esetleg ismert emberek (influenszerek) véleményét meghallgatom és ezek alapján döntök, hogy szeretnék-e az adott szállodában megszállni, avagy sem. A dolgozat célja annak vizsgálata, hogy melyek azok a közösségi platformok, amelyeket az emberek a leginkább használnak, valamint, hogy milyen fizikai elemek és szolgáltatások elengedhetetlenek a wellness szállodák hatékony működéséhez. A dolgozat további célja az, hogy feltárja, hogy mennyire fontos a közösségi média jelenléte a wellness szállodákban, és milyen típusú tartalmak a legmegfelelőbbek a wellness szállodák közösségi média jelenlétéhez.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Juhász-Dóra Katalin
Belső
főiskolai docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, közösségi oldalak, marketing, szállodák, turizmus, wellness
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet