Kücüktüfekci Leyla (2023) Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kücüktüfekci_Leyla_M8TAC2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kücüktüfekci Leyla_konzulensi értékelés_JDK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
|
PDF
Kücüktüfekci Leyla_opponens_Köbli Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (63kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témaválasztása a közösségi média szerepére esett awellness szállodákon belül haza szinten. A mai felgyorsultvilágban egy hosszú hétvége, családi nyaralás, pihenés, kis kimozdulás nagyonsok ember számára csak álom. A monoton hétköznapi hajtásból elég nehézkiszakadni. A mindennapokban tapasztalt stressz, a környezetünkben ért károshatások, a helytelen táplálkozás iszonyatosan meg tudja terhelniszervezetünket, emiatt meg kell tanulnunk kiszakadni a megszokott kerékvágásbólés igénybe venni a wellness nyújtotta szolgáltatásokat. Mivel a wellnessszállodák célja elsősorban az egészségmegőrzés és próbálnak egyfajtaluxuskörülményt előidézni, hogy a vendégek a lehető legjobb módonregenerálódjanak. Aki ki tud, vagy ki akar szakadni a megszokott életéből elkezdkeresgélni az interneten. Különféle platformokat keres fel, néz végig,különböző ajánlatokat néz meg, kínálatokat hasonlít össze. Minden lehetőségadott, hogy egy jövőbeli utazó megszervezze saját magának az utazását és ez isrésze lehet a kikapcsolódásnak. Napjainkban az emberek elengedhetetlen kellékea mobiltelefon. Okostelefonunkon megállás nélkül a közösségi médiát használjuk,legyen az Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok vagy Snapchat. Aközösségi média nagyban befolyásolja mindennapjainkat. Mivel akár órákat is eltudunk tölteni a telefonunk előtt, ezért úgy gondolom, hogy a szálláshelyfoglalását nagyban befolyásolja a közösségi média hatása. Legyen szó bármilyentípusú szállodáról, minden szállodáról vannak és folyamatosan készülnek frisstartalmak, születnek friss vélemények. Mielőtt kiválasztanánk úticélunkat,kiválasztanánk a megfelelő szállást, ellenőrzöm, hogy a közösségi média, hogyanvélekedik az adott környékről, illetve szállásról. Csekkolom a szállodaiértékeléseket, véleményeket, esetleg ismert emberek (influenszerek) véleményétmeghallgatom és ezek alapján döntök, hogy szeretnék-e az adott szállodábanmegszállni, avagy sem. A dolgozat célja annak vizsgálata, hogy melyek azok aközösségi platformok, amelyeket az emberek a leginkább használnak, valamint,hogy milyen fizikai elemek és szolgáltatások elengedhetetlenek a wellnessszállodák hatékony működéséhez. A dolgozat további célja az, hogy feltárja,hogy mennyire fontos a közösségi média jelenléte a wellness szállodákban, ésmilyen típusú tartalmak a legmegfelelőbbek a wellness szállodák közösségi médiajelenlétéhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, közösségi oldalak, marketing, szállodák, turizmus, wellness |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |