A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.

Herczku Ádám Gyula (2023) A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2.0 - Herczku Ádám.pdf] PDF
Szakdolgozat 2.0 - Herczku Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (686kB)
[thumbnail of Heczku Ádám Gyula opponensi bírálata.pdf] PDF
Heczku Ádám Gyula opponensi bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (496kB)
[thumbnail of HÁ.pdf] PDF
HÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

A téma elsősorban elméleti alapon mutatja be a webshopokat, hogy milyen fajtái, típusai vannak. Később gyakoralti alapon sorra vesszük milyen sorrendben érdemes próbálkozni, ha komolyan gondoljuk.Következőkben betekintést nyerhetünk a piaci környezetbe, ami körülveszi az e-kereskedelmet és a webshopokat. Megismerkedünk a jelenlegi trendekkel.Végül az e-kereskedelem jövőjét és jövőbeli trendjeit latolgatom és elemzem, hogy mik a veszélyek és a lehetőségek.A szakdolgozatom összegzése ez után következik, ahol a tanulságokat és tapasztalatokat is megosztok a témában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális jövő, e-kereskedelem, EU, globális átalakulás, honlap - weblap
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet