Herczku Ádám Gyula (2023) A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2.0 - Herczku Ádám.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (686kB) |
|
PDF
Heczku Ádám Gyula opponensi bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (496kB) |
|
PDF
HÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
A téma elsősorban elméleti alapon mutatja be a webshopokat, hogy milyen fajtái, típusai vannak. Később gyakoralti alapon sorra vesszük milyen sorrendben érdemes próbálkozni, ha komolyan gondoljuk.Következőkben betekintést nyerhetünk a piaci környezetbe, ami körülveszi az e-kereskedelmet és a webshopokat. Megismerkedünk a jelenlegi trendekkel.Végül az e-kereskedelem jövőjét és jövőbeli trendjeit latolgatom és elemzem, hogy mik a veszélyek és a lehetőségek.A szakdolgozatom összegzése ez után következik, ahol a tanulságokat és tapasztalatokat is megosztok a témában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális jövő, e-kereskedelem, EU, globális átalakulás, honlap - weblap |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |