Susán Rebeka (2023) Szállodai Front Office tevékenység. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (613kB) |
|
PDF
Susán_Rebeka_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (156kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 240 órás kötelező összefüggőszakmai gyakorlatomat a budapesti ibis Heroes Square szállodában töltöttemFront Office gyakornokként. A dolgozatom és az ahhoz kapcsolódó beszámolóm aszállodai front office tevékenységről és annak tapasztalatairól,észrevételeiről fognak szólni. Az ibis Heroes Square egy 3 csillagos gazdaságos szálloda, és ehhez mérten jellemzően a szolgáltatásai is hasonló színvonalúak, habár úgy gondolom, hogy nincsenek messze egy 4 csillagos szálloda szintjének megütésétől. Ezt viszont a szálloda franchise jellegének köszönhetően nem az Igazgató egyéni döntése befolyásolja. Mindent összevetve a szálloda az elvárt minőséget hozza. Az utolsó fejezetben, amiben egy SWOT-analízist készítettem, egy bővebb összefoglalásban a szálloda főbb jellemzőit mutatom be.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, ibis Hotels, kereskedelmi szálláshelyek, szálláshely-szolgáltatás, turisztika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |