Szállodai Front Office tevékenység

Susán Rebeka (2023) Szállodai Front Office tevékenység. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (613kB)
[thumbnail of Susán_Rebeka_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf] PDF
Susán_Rebeka_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (156kB)

Absztrakt (kivonat)

A 240 órás kötelező összefüggőszakmai gyakorlatomat a budapesti ibis Heroes Square szállodában töltöttemFront Office gyakornokként. A dolgozatom és az ahhoz kapcsolódó beszámolóm aszállodai front office tevékenységről és annak tapasztalatairól,észrevételeiről fognak szólni. Az ibis Heroes Square egy 3 csillagos gazdaságos szálloda, és ehhez mérten jellemzően a szolgáltatásai is hasonló színvonalúak, habár úgy gondolom, hogy nincsenek messze egy 4 csillagos szálloda szintjének megütésétől. Ezt viszont a szálloda franchise jellegének köszönhetően nem az Igazgató egyéni döntése befolyásolja. Mindent összevetve a szálloda az elvárt minőséget hozza. Az utolsó fejezetben, amiben egy SWOT-analízist készítettem, egy bővebb összefoglalásban a szálloda főbb jellemzőit mutatom be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, ibis Hotels, kereskedelmi szálláshelyek, szálláshely-szolgáltatás, turisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet