Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja

Halász Dóra Alexandra (2023) Az Oxygeni Hair & Skin B2B marketingkommunikációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az Oxygeni Hair  Skin B2B marketingkommunikációja.pdf] PDF
Az Oxygeni Hair Skin B2B marketingkommunikációja.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (937kB)
[thumbnail of Halász Dóra.pdf] PDF
Halász Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

A sikeresség kulcsa jelenleg a szépségipari piacon egy kisvállalkozás szemszögéből a piac alapos tanulmányozása, a trendek, vásárlói igények felmérése. Emellett a kitartás, a folyamatos innováció és fejlődés hozzájárul ahhoz, hogy egy piacra betörő kisvállalkozás versenyben maradjon és idővel a legsikeresebb vállalkozások közé nőhesse ki magát.Az Oxygeni Hair az elmúlt közel négy év alatt bemutatta, hogyan történik mindez a gyakorlatban. A B2B és B2C piacra való betörés, a komplex és folyamatosan bővülő szolgáltatáscsomag és termékpaletta, tehát a konstans innováció megvalósításával képes egyre nagyobb piaci részesedésre szert tenni és bővülni. A jelenlegi és a következő évtizedben a szépségiparnak (és a gazdaság többi résztvevőjének is) követnie kell a fenntarthatósági hullámot és trendet annak érdekében, hogy a jövőben továbbra is hasonló sikertörténetekről lehessen hallani. A tudatos és fenntartható gazdaság lesz a kulcsa a jövőnknek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, integrált marketing, marketing, online marketing, szegmentálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:22
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet