A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása

Sas Dalma Magdolna (2023) A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Continetal Citygolf Club marketingstratégiája_Sas Dalma Magdolna.pdf] PDF
A Continetal Citygolf Club marketingstratégiája_Sas Dalma Magdolna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sas_Dalma_2023.pdf] PDF
Sas_Dalma_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A dolgozat célja a Continental Citygolf Club marketingstratégiájának mélyebb megismerése és vizsgálata, figyelembe véve, hogy az alkalmazott módszerek és technikák mennyire hatékonyak valamint, hogy újabb módszerek használatával hogyan tudnák jobban optimalizálni marketing tevékenységüket. </p> <p>A kutatás során személyes mélyinterjúkat készítettem, valamint a Continental Citygolf Club és versenytársainak online tevékenységét és megjelenését elemeztem. A vizsgálat során kiderült, hogy az egyik legfontosabb tényezők közé tartozik az ügyfelek elégedettsége, továbbá kulcsszerepet játszik az ügyfelekkel történő szoros kommunikáció és az online hirdetések megfelelő használata.</p> <p>A kutatás eredményei alapján a golfklubnak további lépéseket kell tennie a lojalitás növeléséért, valamint a digitális marketing eszközeinek hatékony alkalmazásáról, hogy újabb ügyfélkört tudjanak megnyerni a jövőben. Ezek az eredmények hasznosak lehetnek a golfklubok számára, hogy javítsák versenyképességüket és növeljék az ügyfélbázisukat.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: direkt marketing, eseménymarketing, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:21
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet