Sas Dalma Magdolna (2023) A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Continetal Citygolf Club marketingstratégiája_Sas Dalma Magdolna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Sas_Dalma_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja a Continental Citygolf Clubmarketingstratégiájának mélyebb megismerése és vizsgálata, figyelembe véve,hogy az alkalmazott módszerek és technikák mennyire hatékonyak valamint, hogyújabb módszerek használatával hogyan tudnák jobban optimalizálni marketingtevékenységüket. A kutatás során személyes mélyinterjúkat készítettem,valamint a Continental Citygolf Club és versenytársainak online tevékenységétés megjelenését elemeztem. A vizsgálat során kiderült, hogy az egyik legfontosabbtényezők közé tartozik az ügyfelek elégedettsége, továbbá kulcsszerepet játszikaz ügyfelekkel történő szoros kommunikáció és az online hirdetések megfelelőhasználata.A kutatás eredményei alapján a golfklubnak további lépéseketkell tennie a lojalitás növeléséért, valamint a digitális marketing eszközeinekhatékony alkalmazásáról, hogy újabb ügyfélkört tudjanak megnyerni a jövőben. Ezek az eredmények hasznosak lehetnek a golfklubokszámára, hogy javítsák versenyképességüket és növeljék az ügyfélbázisukat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | direkt marketing, eseménymarketing, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |