Rókay Dorina Ágota (2023) Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Rókay Dorina - Szakdolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Rókay Dorina konzulensi bírálata Sipos E..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap_külső_2022_Rókay Dorina_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (361kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a hazai influencermarketing hatását vizsgáljaa budapesti újhullámos kávézók népszerűségére feltárva a lehetségesmarketingkommunikációs eszközöket, az influencerek által gyakorolt pozitívhatást a vendéglátóegységek marketingjére vonatkozva. A témafeltárás során akávézókultúra történelmétől kezdve a turizmus és a vendéglátás fejlődésénekhatásait vizsgálja az újhullámos kávézók vonatkozásában. Az újhullámos kávézóktérnyerését vizsgálja, több aspektusból, illetve hogy az influencerek hogyantudják esetlegesen még előrébb vinni a helyeket a népszerűségükben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Budapest, influencermarketing, kávézó, marketing, specialty kávé, újhullámos kávézó, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |