Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében

Rókay Dorina Ágota (2023) Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Rókay Dorina - Szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Rókay Dorina - Szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Rókay Dorina konzulensi bírálata Sipos E..pdf] PDF
Rókay Dorina konzulensi bírálata Sipos E..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap_külső_2022_Rókay Dorina_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap_külső_2022_Rókay Dorina_opponens_Tóth Tímea Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (361kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a hazai influencermarketing hatását vizsgáljaa budapesti újhullámos kávézók népszerűségére feltárva a lehetségesmarketingkommunikációs eszközöket, az influencerek által gyakorolt pozitívhatást a vendéglátóegységek marketingjére vonatkozva. A témafeltárás során akávézókultúra történelmétől kezdve a turizmus és a vendéglátás fejlődésénekhatásait vizsgálja az újhullámos kávézók vonatkozásában. Az újhullámos kávézóktérnyerését vizsgálja, több aspektusból, illetve hogy az influencerek hogyantudják esetlegesen még előrébb vinni a helyeket a népszerűségükben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Budapest, influencermarketing, kávézó, marketing, specialty kávé, újhullámos kávézó, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:21
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet