A projekt módszer alkalmazásának lehetőségei a középfokú oktatás technikumi képzéseiben

Flamich Attila (2023) A projekt módszer alkalmazásának lehetőségei a középfokú oktatás technikumi képzéseiben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Portfólió, szakdolgozat 2023 Flamich Attila.pdf] PDF
Portfólió, szakdolgozat 2023 Flamich Attila.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)
[thumbnail of Flamich Attila szakdolgozat bírálata opponens.pdf] PDF
Flamich Attila szakdolgozat bírálata opponens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (332kB)
[thumbnail of Flamich Attila_B6EDPU_MA bírálati lap_belső_Csulak Gergely.pdf] PDF
Flamich Attila_B6EDPU_MA bírálati lap_belső_Csulak Gergely.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (307kB)

Abstract

Aprojektszemlélet bevezetése nem újkeletű az oktatásban, de kétségtelenülszerves része, kiváltképp a 21. századi oktatási rendszernek. A gyorsan változóvilágban, ahol a hagyományos tanítási módszerek mellett szükségessé vált másalternatív módszerek alkalmazása, teret nyert többek között a projektszemlélet. A modern projektalapú oktatás azért is népszerű, mert a diákok egyrekevésbé hajlandóak olvasni, vagy a lassú információ szerzés nekik nehézkes. A„Z” generáció tagjai már együtt nőttek fel azokkal az okos-készülékekkel,amelyek nem csak a mindennapjukat, hanem a tanulást is segítheti, perszemegfelelő módon használva azokat. Az egyéni kutatások, problémamegoldások,felfedezések, több kis részből való egész projekt felépítése élvezetessé tehetia diákok tanulási folyamatát, gyors eredményekkel, alkotói élményekkelsikeresen motiválhatóak. Évtizedek alatt nem észrevétlenül szivárgott be amindennapos oktatásba, és a rendszer egyik fontos alappillérévé vált, az aktívtanulás részeként a projekt alapú tanulás módszere.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Tanári

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 21. század, fenntarthatóság, közoktatás, projekt(ek), projektpedagógia, reformpedagógia
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Aug. 03. 16:21
Last Modified: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

View Item View Item