Flamich Attila (2023) A projekt módszer alkalmazásának lehetőségei a középfokú oktatás technikumi képzéseiben. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Portfólió, szakdolgozat 2023 Flamich Attila.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
|
PDF
Flamich Attila szakdolgozat bírálata opponens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (332kB) |
|
PDF
Flamich Attila_B6EDPU_MA bírálati lap_belső_Csulak Gergely.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
Abstract
Aprojektszemlélet bevezetése nem újkeletű az oktatásban, de kétségtelenülszerves része, kiváltképp a 21. századi oktatási rendszernek. A gyorsan változóvilágban, ahol a hagyományos tanítási módszerek mellett szükségessé vált másalternatív módszerek alkalmazása, teret nyert többek között a projektszemlélet. A modern projektalapú oktatás azért is népszerű, mert a diákok egyrekevésbé hajlandóak olvasni, vagy a lassú információ szerzés nekik nehézkes. A„Z” generáció tagjai már együtt nőttek fel azokkal az okos-készülékekkel,amelyek nem csak a mindennapjukat, hanem a tanulást is segítheti, perszemegfelelő módon használva azokat. Az egyéni kutatások, problémamegoldások,felfedezések, több kis részből való egész projekt felépítése élvezetessé tehetia diákok tanulási folyamatát, gyors eredményekkel, alkotói élményekkelsikeresen motiválhatóak. Évtizedek alatt nem észrevétlenül szivárgott be amindennapos oktatásba, és a rendszer egyik fontos alappillérévé vált, az aktívtanulás részeként a projekt alapú tanulás módszere.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 21. század, fenntarthatóság, közoktatás, projekt(ek), projektpedagógia, reformpedagógia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Last Modified: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
View Item |