Nagy Zalán (2023) A Costa Coffee fogyasztói megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (756kB) |
|
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (417kB) |
|
PDF
BA KM FOSZK bírálati lap Nagy Zalán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (240kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Costa Coffee fogyasztói megítélését, beleértve az elégedettséget, az elvárásokat, valamint a pozitív és negatív élményeket. Az egyre növekvő kávézópiac és a szigorú versenyhelyzet arra sarkallt, hogy feltérképezzem, hogy mi teszi a Costa Coffee-t vonzóvá a fogyasztók számára, valamint hogy melyek azok a területek, ahol még fejlődésre van szükség.A kutatás során kérdőívet használtam, amelyeket a Costa Coffee üzleteiben látogató fogyasztók kaptak meg. A kérdőívek különböző aspektusokat vizsgáltak, például a kávé minőségét, az üzleti környezetet, a szolgáltatás minőségét és az árakat. A kutatási eredményeket statisztikai elemzéssel elemeztem, hogy átfogó képet kapjak a Costa Coffee fogyasztóinak megítéléséről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, marketing, márkaépítés, márkahűség, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |