A Costa Coffee fogyasztói megítélése.

Nagy Zalán (2023) A Costa Coffee fogyasztói megítélése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Costa Coffee fogyasztói megítélése.pdf] PDF
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (756kB)
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (417kB)
[thumbnail of BA KM FOSZK bírálati lap Nagy Zalán.pdf] PDF
BA KM FOSZK bírálati lap Nagy Zalán.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (240kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja az volt, hogy megvizsgáljam a Costa Coffee fogyasztói megítélését, beleértve az elégedettséget, az elvárásokat, valamint a pozitív és negatív élményeket. Az egyre növekvő kávézópiac és a szigorú versenyhelyzet arra sarkallt, hogy feltérképezzem, hogy mi teszi a Costa Coffee-t vonzóvá a fogyasztók számára, valamint hogy melyek azok a területek, ahol még fejlődésre van szükség.A kutatás során kérdőívet használtam, amelyeket a Costa Coffee üzleteiben látogató fogyasztók kaptak meg. A kérdőívek különböző aspektusokat vizsgáltak, például a kávé minőségét, az üzleti környezetet, a szolgáltatás minőségét és az árakat. A kutatási eredményeket statisztikai elemzéssel elemeztem, hogy átfogó képet kapjak a Costa Coffee fogyasztóinak megítéléséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói igények, marketing, márkaépítés, márkahűség, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:21
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet