Rakita Nikolett (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (864kB) |
|
PDF
Rakita Nikolett BA KM FOSZK bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (169kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként a „Közösségi médiák szerepe,hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati startégiában” témátválasztottam, mivel úgy gondolom, hogy napjainkban egy elég meghatározó témávávált a közösségi média mind a hétköznapi, mind a vállalati életben és szerettemvolna kicsit jobban belelátni ebbe a témába. A bevezetés után a közösségi médiajellemzőit mutattam be, amely során megemlítettem a fogalmát, a típusait,valamint két fő fajtáját is. Mivel kíváncsi voltam arra, hogy a felhasználók mire használják a közösségi médiát, így ezt a kérdést is felvetettem a projektmunkámban. Ezt követően alegnépszerűbb közösségi médiumokat mutattam be, majd ismertettem is őket. Utolsó sorbanpedig a szakmai gyakorlatomhoz kapcsolódóan a magyarországi dohánykereskedelmetis bemutatom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégstratégia, dohánytermék(ek), kereskedelem, közösségi média, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |