Kebelei Gergő (2023) Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (941kB) |
|
PDF
Kebelei_Gergo_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Projektmunkámban bemutatom az ügyfélkapcsolatokat, ügyfélkapcsolati rendszereket, ismertebb nevén CRM-et (Customer Relationship Management), ügyfelek (vevők, beszállítók) típusait, illetve mindezt kivetítem az általam választott cégre, ami az Árklub Sales Kft. nagykereskedelmi vállalat. Ismertetem a vállalat történetét, teljes működését, rendszerét, illetve az ügyfelei felé irányuló kommunikációs folyamatokat. Kutatásom célja, hogy megvizsgáljam mennyire hatékony a vállalat ezen a területen. Az ügyfélkapcsolattal és CRM-mel kapcsolatos információkat szakirodalmakból, illetve különböző magyar, illetve külföldi szakmai webhelyekről szereztem be. Az Árklub Sales Kft. információit és működésének leírását egy mélyinterjú során kaptam meg, közvetlenül a tulajdonosoktól, illetve egyéb információkat közvetlenül a vállalatnál dolgozóktól.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, kapcsolattartás, nagykereskedelem, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |