Kebelei Gergő (2023) Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (941kB) |
|
PDF
Kebelei_Gergo_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámbanbemutatom az ügyfélkapcsolatokat, ügyfélkapcsolati rendszereket, ismertebbnevén CRM-et (Customer Relationship Management), ügyfelek (vevők, beszállítók) típusait,illetve mindezt kivetítem az általam választott cégre, ami az Árklub Sales Kft.nagykereskedelmi vállalat. Ismertetem a vállalat történetét, teljes működését,rendszerét, illetve az ügyfelei felé irányuló kommunikációs folyamatokat. Kutatásomcélja, hogy megvizsgáljam mennyire hatékony a vállalat ezen a területen. Azügyfélkapcsolattal és CRM-mel kapcsolatos információkat szakirodalmakból,illetve különböző magyar, illetve külföldi szakmai webhelyekről szereztem be. AzÁrklub Sales Kft. információit és működésének leírását egy mélyinterjú soránkaptam meg, közvetlenül a tulajdonosoktól, illetve egyéb információkat közvetlenüla vállalatnál dolgozóktól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, kapcsolattartás, nagykereskedelem, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |