Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.

Kebelei Gergő (2023) Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (941kB)
[thumbnail of Kebelei_Gergo_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Kebelei_Gergo_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (427kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámbanbemutatom az ügyfélkapcsolatokat, ügyfélkapcsolati rendszereket, ismertebbnevén CRM-et (Customer Relationship Management), ügyfelek (vevők, beszállítók) típusait,illetve mindezt kivetítem az általam választott cégre, ami az Árklub Sales Kft.nagykereskedelmi vállalat. Ismertetem a vállalat történetét, teljes működését,rendszerét, illetve az ügyfelei felé irányuló kommunikációs folyamatokat. Kutatásomcélja, hogy megvizsgáljam mennyire hatékony a vállalat ezen a területen. Azügyfélkapcsolattal és CRM-mel kapcsolatos információkat szakirodalmakból,illetve különböző magyar, illetve külföldi szakmai webhelyekről szereztem be. AzÁrklub Sales Kft. információit és működésének leírását egy mélyinterjú soránkaptam meg, közvetlenül a tulajdonosoktól, illetve egyéb információkat közvetlenüla vállalatnál dolgozóktól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, kapcsolattartás, nagykereskedelem, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:21
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet