Fejérvári Noémi (2023) Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka-fejervari noemi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Fejervari_Noemi_FOSZK_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (425kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban azt vizsgáltam meg, hogy a Covid-19 hogyanhatott az online illetve személyes értékesítésre. Elsősorban a Covid-19járványt mutattam be, honnan indult, illetve milyen fajta óvintézkedéseketvezettek be. Majd röviden bemutattam a fogyasztói magatartást, illetve avásárlási szokásokat. Az adatokat elsősorban szakirodalomból gyűjtöttem össze,majd egy kérdőíves kutatást alapján egészítettem ki. A kérdővben arra szerettemvolna választ kapni, hogy hogyan alakult a személyes illetve online értékesítésa járvány hatására. A szakmai gyakorlatomat az Árklub cégcsoportnál végzem. Aprojektmunka másik felében arra kerestem választ, hogy a vállalat tevékenységérehogyan hatott a járvány. Az ehhez szükséges adatokat mélyinterjúkészítésselgyűjtöttem össze.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), nagykereskedelem, online értékesítés, személyes értékesítés, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |