Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére

Fejérvári Noémi (2023) Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka-fejervari noemi.pdf] PDF
projektmunka-fejervari noemi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Fejervari_Noemi_FOSZK_biralati_lap.pdf] PDF
Fejervari_Noemi_FOSZK_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (425kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban azt vizsgáltam meg, hogy a Covid-19 hogyanhatott az online illetve személyes értékesítésre. Elsősorban a Covid-19járványt mutattam be, honnan indult, illetve milyen fajta óvintézkedéseketvezettek be. Majd röviden bemutattam a fogyasztói magatartást, illetve avásárlási szokásokat. Az adatokat elsősorban szakirodalomból gyűjtöttem össze,majd egy kérdőíves kutatást alapján egészítettem ki. A kérdővben arra szerettemvolna választ kapni, hogy hogyan alakult a személyes illetve online értékesítésa járvány hatására. A szakmai gyakorlatomat az Árklub cégcsoportnál végzem. Aprojektmunka másik felében arra kerestem választ, hogy a vállalat tevékenységérehogyan hatott a járvány. Az ehhez szükséges adatokat mélyinterjúkészítésselgyűjtöttem össze.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), nagykereskedelem, online értékesítés, személyes értékesítés, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:21
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet