Pávlicz Fanni (2023) A 4PL szolgáltatók szerepe az ellátásilánc-menedzsmentben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_PávliczFanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 05.. Download (2MB) |
|
PDF
titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (663kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ PávliczF.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (296kB) |
|
PDF
Pávlicz Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A digitalizáció ésaz e-kereskedelem hatásáraaz idő kulcstényezővé vált felgyorsult világunkban, így a termékekszállításának gyorsasága és problémamentessége nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez.Ezek a szempontok pedig a logisztikai folyamatokkal kapcsolatos elvárásokat befolyásolja, ezáltal az ellátásiláncok szerepe egyre inkább felértékelődött az elmúlt évtizedekben. A versenyelőny-források szerzéseindokolta a folyamatok kiszervezését, ami ráhatássalvolt a logisztikai szolgáltatókra is. Szakdolgozatom célja egy 4PL szintű szolgáltató bemutatása, betekintést nyújtva a komplex folyamatokba és a gyakorlati megvalósulásba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizálás - digitalizáció, ellátási lánc - ellátó hálózat, komplex szolgáltatások, logisztika, logisztikai szolgáltatások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |