Az Apple piaci pozíciójának elemzése

Mlinkó Patrícia (2023) Az Apple piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az Apple piaci pozíciójának elemzése.pdf] PDF
Az Apple piaci pozíciójának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_MlinkóPatrícia.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_MlinkóPatrícia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (127kB)
[thumbnail of Mlinkó Patrícia.pdf] PDF
Mlinkó Patrícia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (495kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomat az Apple piaci pozíciójának elemzéséről készítettem el. Azért választottam ezt a témát, mert szerettem volna megfejteni, miben rejlik az Apple sikerének a titka. Kíváncsi voltam, milyen eszközökkel, illetve módszerekkel éri el az Apple, hogy piacvezető legyen. A kutatásom során primer módszerként az online kérdőívet, valamint mystery shoppingot alkalmaztam. A kutatásommal a vásárlói élményt, illetve a cég piaci helyzetét elemeztem. A kérdőívem célcsoportja az okostelefont használó fogyasztók voltak. A mystery shopping során Apple viszonteladói üzletekbe látogattam el, ezzel vizsgálva a vásárlói élményt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Apple, BCG mátrix, piaci pozíció, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:20
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet