Mlinkó Patrícia (2023) Az Apple piaci pozíciójának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az Apple piaci pozíciójának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_MlinkóPatrícia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (127kB) |
|
PDF
Mlinkó Patrícia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (495kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomat az Apple piaci pozíciójának elemzéséről készítettem el. Azért választottam ezt a témát, mert szerettem volna megfejteni, miben rejlik az Apple sikerének a titka. Kíváncsi voltam, milyen eszközökkel, illetve módszerekkel éri el az Apple, hogy piacvezető legyen. A kutatásom során primer módszerként az online kérdőívet, valamint mystery shoppingot alkalmaztam. A kutatásommal a vásárlói élményt, illetve a cég piaci helyzetét elemeztem. A kérdőívem célcsoportja az okostelefont használó fogyasztók voltak. A mystery shopping során Apple viszonteladói üzletekbe látogattam el, ezzel vizsgálva a vásárlói élményt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Apple, BCG mátrix, piaci pozíció, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |