A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében

Fájer Melinda (2023) A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Fájer Melinda.pdf] PDF
Projektmunka_Fájer Melinda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (21MB)
[thumbnail of Fájer Melinda KM FOSZK bírálat.pdf] PDF
Fájer Melinda KM FOSZK bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (331kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom egyik legfontosabb célja a méltányos kereskedelem mozgalmának részletes bemutatása, elemzése, különös tekintettel annak működési mechanizmusaira és előnyeire. Továbbá szeretném felmérni azt is, hogy napjainkban, hazánkban mennyire ismert a méltányos kereskedelem, mennyire ismerik a fogyasztók a logót, mik a legnépszerűbb Fair Trade termékek, miért és hol vásárolják ezeket a termékeket, mennyire tudnak azonosulni a Fair Trade célkitűzéseivel, és azt is, hogy általánosságban mennyire környezettudatosak a vásárlásaik során. Szeretném megszólítani azokat is a kutatásban, akik nem vásárolnak Fair Trade termékeket és felderíteni, hogy mi áll a döntésük mögött, mennyire vásárolnak környezettudatosan, illetve, hogy általánosságban mi az, ami kirajzolódik az élelmiszervásárlási szokásaikból, különös tekintettel a fenntarthatósági törekvésekre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: élelmiszerfogyasztás, fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, kereskedelem, kérdőíves felmérés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Aug. 03. 16:20
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 03. 16:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet