Fájer Melinda (2023) A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Fájer Melinda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (21MB) |
|
PDF
Fájer Melinda KM FOSZK bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (331kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom egyik legfontosabb célja a méltányos kereskedelem mozgalmának részletes bemutatása, elemzése, különös tekintettel annak működési mechanizmusaira és előnyeire. Továbbá szeretném felmérni azt is, hogy napjainkban, hazánkban mennyire ismert a méltányos kereskedelem, mennyire ismerik a fogyasztók a logót, mik a legnépszerűbb Fair Trade termékek, miért és hol vásárolják ezeket a termékeket, mennyire tudnak azonosulni a Fair Trade célkitűzéseivel, és azt is, hogy általánosságban mennyire környezettudatosak a vásárlásaik során. Szeretném megszólítani azokat is a kutatásban, akik nem vásárolnak Fair Trade termékeket és felderíteni, hogy mi áll a döntésük mögött, mennyire vásárolnak környezettudatosan, illetve, hogy általánosságban mi az, ami kirajzolódik az élelmiszervásárlási szokásaikból, különös tekintettel a fenntarthatósági törekvésekre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerfogyasztás, fenntartható fogyasztás, fenntarthatóság, kereskedelem, kérdőíves felmérés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |