Moldoványi Martin Sándor (2023) Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Moldoványi Martin - Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Moldovanyi MartinSandorBA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ másolata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (280kB) |
|
PDF
Moldoványi Martin Sándor belső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (315kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Az, hogy az az adott vállalat az erőforrásokat miként tudja felhasználni legalább annyira fontos, mint azok megléte. Ehhez nélkülözhetetlen a minőségi munkaerő és a megfelelő vezetőség és az, hogy a két szint között legyen kifogástalan kommunikáció. A hibátlan vállalati-és marketingstratégia eredménye, hogy a vállalat képes lesz növekedni. </p> <p>A vállalkozások a marketingtevékenységek modellezését marketing-eszközrendszerbe, közismert nevén marketingmixbe foglalják, mely a felosztja a piaci aktivitásokat. Ez a kombinációja a vállalati marketingeszközöknek, mely segíti, hogy a kitűzött célt elérje a termék/szolgáltatás.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketingmix, marketingstratégia, Vásárlási problémák, vásárlói szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 03. 16:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |