Botrányos meggyőzés: Provokáció a társadalmi célú hirdetésekben, reklámokban

Hegedűs Fanni (2011) Botrányos meggyőzés: Provokáció a társadalmi célú hirdetésekben, reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15286.pdf] PDF
D_15286.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámpszichológia, Marketingkommunikáció, Társadalmi célú kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 24. 15:36
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 24. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet