Rádiós marketing, a jelenlegi rádióspiaci helyzet avagy Egy újonnan induló országos kereskedelmi rádió -Neo FM- épülése a jelenlegi rádióspiaci helyzetben

Hidvégi Krisztina (2011) Rádiós marketing, a jelenlegi rádióspiaci helyzet avagy Egy újonnan induló országos kereskedelmi rádió -Neo FM- épülése a jelenlegi rádióspiaci helyzetben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15289.pdf] PDF
D_15289.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelmi rádió, Rádiózás, Médiapiac
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 24. 07:50
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 24. 07:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet