Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten?: A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül

Kosaras Brigitta (2011) Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten?: A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15321.pdf] PDF
D_15321.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing-mix, Szolgáltatásmarketing, Morrison's, Vendéglátás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 21. 06:33
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 21. 06:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet