A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében

Kovács Evelin (2011) A női magazinok hazai fogyasztói piacának jellemzői a megváltozott nőszerep tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15326.pdf] PDF
D_15326.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sajtópiac, Fogyasztói magatartás, Női magazinok
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 21. 06:03
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 21. 06:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet