Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media

Gur Réka (2015) Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of gurreka_szakdolgozat_VÉGLEGES.pdf] PDF
gurreka_szakdolgozat_VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Angol cím

Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklám, Online kommunikáció, Online média, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 12. 11:07
Utolsó módosítás: 2016. Jún. 08. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet