A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése: Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra

Szabó Viktória (2011) A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése: Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15410.pdf] PDF
D_15410.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Állateledel, Marketingkommunikáció, Whiskas
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 14. 09:14
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 14. 09:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet