A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában

Tóth Réka (2015) A generációs elv megjelenése a marketingkommunikációs stratégiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of V9DMHE- Tóth Réka.pdf] PDF
V9DMHE- Tóth Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generációs marketing, Marketingkommunikáció , X generáció, Y generáció, marketingkommunikációs stratégia, Fogyasztói magatartás , Webmarketing, Direkt marketing, Kommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 12. 12:35
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 22. 09:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet