Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ...

Tóbiás Rita (2011) Az érzékszervek szerepe a marketingben, avagy Ha az íze, hangja, illata olyan mint egy kacsáé, akkor az minden bizonnyal egy ... Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15433.pdf] PDF
D_15433.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Érzékelés, Vizualitás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 14. 05:41
Utolsó módosítás: 2023. Júl. 14. 05:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet