A Tokaji, mint termék és lehetőség bemutatása a Tokaj Kereskedőház Zrt-n keresztül

Baracska Bianka (2014) A Tokaji, mint termék és lehetőség bemutatása a Tokaj Kereskedőház Zrt-n keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Baracska Bianka.pdf] PDF
Baracska Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus Vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borvidék, Tokaj-Hegyalja, Üzletpolitika, SWOT analízis, Tokaj Kereskedőház, Elemzés, Tokaj
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Attila
Rekord készítés dátuma: 2023. Júl. 06. 09:51
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 16. 15:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet