Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac

Fövenyi Edit Zita (2011) Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15529_Fövenyi Edit Zita.pdf] PDF
D_15529_Fövenyi Edit Zita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyógyszermarketing, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Jún. 27. 14:17
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 27. 14:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet