Nők a hipermarketekben: Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban

Koroknai Martina (2011) Nők a hipermarketekben: Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15583_Koroknai Martina.pdf] PDF
D_15583_Koroknai Martina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (805kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, In-store marketing, Hipermarketek, Nők
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 25. 09:28
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 25. 09:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet