CyberPálinka avagy A pálinka internetes megjelenése és a DKP Pálinkaház Kft fészek stratégiája

Kovács Andrea (2011) CyberPálinka avagy A pálinka internetes megjelenése és a DKP Pálinkaház Kft fészek stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15588_D8XUPH Kovacs Andrea.pdf] PDF
D_15588_D8XUPH Kovacs Andrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Élelmiszermarketing, Közösségi marketing, Pálinka
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 24. 13:42
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 24. 13:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet