Laczkó Annamária (2011) Válságra szabott divat: A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_15600.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Divatmarketing, Válságkezelés, 2008-as válság |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Máj. 24. 09:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 24. 09:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |