Válságra szabott divat: A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül

Laczkó Annamária (2011) Válságra szabott divat: A 2008-as nemzetközi pénzügyi válság hatásainak elemzése a Roland Divatház Zrt. és a Hugo Boss A.G. üzleti kapcsolatán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15600.pdf] PDF
D_15600.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Külgazdaság

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divatmarketing, Válságkezelés, 2008-as válság
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 24. 09:52
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 24. 09:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet