Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára

Tamás Ildikó (2011) Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15689.pdf] PDF
D_15689.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Online marketing, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 16. 12:41
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 16. 12:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet