A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra: A márkák jelenléte a mobileszközökön

Tóth Ilona (2011) A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra: A márkák jelenléte a mobileszközökön. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15695.pdf] PDF
D_15695.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Marketing-mix, Termékélmény, Mobil eszközök, Mobil alkalmazás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 16. 08:44
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 16. 08:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet