Facebook ország gyermekei: Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását?

Baumgartner Júlia (2012) Facebook ország gyermekei: Hogyan befolyásolja a közösségi háló az 5.-8. osztályos diákok fogyasztói magatartását? Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of D_15730.pdf] PDF
D_15730.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás, Közösségi média, Primer kutatás
Depositing User: Erzsébet Kovály
Date Deposited: 2023. May. 09. 15:32
Last Modified: 2023. May. 09. 15:32

Actions (login required)

View Item View Item