A divatmarketing hatása a fogyasztókra: Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján

Birta Barbara (2012) A divatmarketing hatása a fogyasztókra: Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15739.pdf] PDF
D_15739.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (697kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Divatmarketing, Esettanulmány, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 09. 11:09
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 09. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet