A "carpe diem" szemlélet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása - A hedonista fogyasztó

Bodnár Zsanett (2012) A "carpe diem" szemlélet fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása - A hedonista fogyasztó. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15743.pdf] PDF
D_15743.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (570kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Hedonisztikus fogyasztás, Kérdőíves felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Máj. 09. 10:54
Utolsó módosítás: 2023. Máj. 09. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet