Rácz Dávid (2023) How to utilize digital content creation within customer journey? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Digital Journey_thesis_Dávid Rácz_UWP856.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (852kB) |
|
PDF
RáczD_dissertation_report_internal_advisor_2021CsL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
|
PDF
Dissertation_Report_External_Racz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (363kB) |
Absztrakt (kivonat)
As a result of the significant increase in touchpoints both online and offline channels (by touchpoints I refer to the activities in each stage of the journey), today’s users and customers have many ways to interact with businesses. The complex nature of the customer journey, with more touchpoints across multiple channels and devices, makes the creation of positive customer experience more challenging. Changing user behavior require big shifts in marketing and communication investments........
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdálkodás szak (angol)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, élménygazdaság, vevők, vevőkapcsolat, vevőközpontúság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 22. 08:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 08:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |