How to utilize digital content creation within customer journey?

Rácz Dávid (2023) How to utilize digital content creation within customer journey? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Digital Journey_thesis_Dávid Rácz_UWP856.pdf] PDF
Digital Journey_thesis_Dávid Rácz_UWP856.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (852kB)
[thumbnail of RáczD_dissertation_report_internal_advisor_2021CsL.pdf] PDF
RáczD_dissertation_report_internal_advisor_2021CsL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)
[thumbnail of Dissertation_Report_External_Racz.pdf] PDF
Dissertation_Report_External_Racz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (363kB)

Absztrakt (kivonat)

As a result of the significant increase in touchpoints both online and offline channels (by touchpoints I refer to the activities in each stage of the journey), today’s users and customers have many ways to interact with businesses. The complex nature of the customer journey, with more touchpoints across multiple channels and devices, makes the creation of positive customer experience more challenging. Changing user behavior require big shifts in marketing and communication investments........

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás szak (angol)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, élménygazdaság, vevők, vevőkapcsolat, vevőközpontúság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 22. 08:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 08:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet