Meddőségi kezelések hazánkban marketing szempontok alapján

Kádár Anna (2021) Meddőségi kezelések hazánkban marketing szempontok alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kádár Anna Szakdolgozat.pdf] PDF
Kádár Anna Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kádár Anna mélyinterjú.pdf] PDF
Kádár Anna mélyinterjú.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (192kB)
[thumbnail of Kádár Anna szakdolgozat kérdőív.pdf] PDF
Kádár Anna szakdolgozat kérdőív.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kádár Anna CW3690_bírálat.pdf] PDF
Kádár Anna CW3690_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (529kB)
[thumbnail of Kádár Anna_bírálat.pdf] PDF
Kádár Anna_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (56kB)

Absztrakt (kivonat)

Mindig is nagyon érdekeltek a lombikbébi programok, több okból is kifolyólag. Úgy gondolom, hogy ez az orvosi beavatkozás nagyon sok szempont alapján olyan érdekes gondolatokat tud elindítani, amiről érdemes beszélni, illetve nagyon fontos a társadalom számára is. Az egészség alapvető emberi érték, amelynek része az is, hogy minden embernek joga van ahhoz, hogy mindent megtehessen azért, illetve minden lehetősége meg legyen ahhoz, hogy gyermeke születhessen. Emiatt választottam szakdolgozatom témájának a mesterséges megtermékenyítéseket, amelyeket marketing szempontok alapján vizsgáltam meg. Fontosnak találom a szakdolgozatomban megvizsgálni azt is, hogy milyen módon lehetne elsődleges elkerülni azt, hogy inszeminációra vagy lombikprogramra legyen szüksége egy adott párnak. Úgy gondolom, hogy remek lehetőség az inszemináció és a lombikprogram. Azonban véleményem szerint megelőzhető lenne sok esetben ez a beavatkozás. Szakdolgozatom célja, hogy az aktuális hazai helyzetet ismertessem, illetve javaslatokat adni arra, hogy miként lehetne megelőzni a mesterséges beavatkozást. Illetve, ha nincs más lehetőség akkor hogyan lehetne jobbá, hatékonyabbá tenni a beavatkozás eljárását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Inszemináció, IVF, marketing, meddőség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 22. 08:42
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet