Kádár Anna (2021) Meddőségi kezelések hazánkban marketing szempontok alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kádár Anna Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kádár Anna mélyinterjú.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (192kB) |
|
PDF
Kádár Anna szakdolgozat kérdőív.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kádár Anna CW3690_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (529kB) |
|
PDF
Kádár Anna_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (56kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mindig is nagyon érdekeltek a lombikbébi programok, több okból is kifolyólag. Úgy gondolom, hogy ez az orvosi beavatkozás nagyon sok szempont alapján olyan érdekes gondolatokat tud elindítani, amiről érdemes beszélni, illetve nagyon fontos a társadalom számára is. Az egészség alapvető emberi érték, amelynek része az is, hogy minden embernek joga van ahhoz, hogy mindent megtehessen azért, illetve minden lehetősége meg legyen ahhoz, hogy gyermeke születhessen. Emiatt választottam szakdolgozatom témájának a mesterséges megtermékenyítéseket, amelyeket marketing szempontok alapján vizsgáltam meg. Fontosnak találom a szakdolgozatomban megvizsgálni azt is, hogy milyen módon lehetne elsődleges elkerülni azt, hogy inszeminációra vagy lombikprogramra legyen szüksége egy adott párnak. Úgy gondolom, hogy remek lehetőség az inszemináció és a lombikprogram. Azonban véleményem szerint megelőzhető lenne sok esetben ez a beavatkozás. Szakdolgozatom célja, hogy az aktuális hazai helyzetet ismertessem, illetve javaslatokat adni arra, hogy miként lehetne megelőzni a mesterséges beavatkozást. Illetve, ha nincs más lehetőség akkor hogyan lehetne jobbá, hatékonyabbá tenni a beavatkozás eljárását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, Inszemináció, IVF, marketing, meddőség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 22. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |