Az e-sport, mint a jövő sportja?

Szekeres Bence (2021) Az e-sport, mint a jövő sportja? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szekeres Bence Szakdolgozat 2021.pdf] PDF
Szekeres Bence Szakdolgozat 2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Az e-sport mint a jövő sportja - külső bírálás.pdf] PDF
Az e-sport mint a jövő sportja - külső bírálás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)
[thumbnail of Szekeres Bence Bírálat.pdf] PDF
Szekeres Bence Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (182kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom bemutattam, hogy mi is az az elektronikus sport és annak egészen a kezdetektől való kialakulását. Az egész iparág viszonylag fiatal, csupán néhány évtizedes történelemről beszélhetünk. Rengeteget változott a kezdeti időszakhoz képest. Ennek a változásnak a legnagyobb mozgatórugója az internet megjelenése és annak elterjedése volt, ami ezt a kezdődő iparágat könnyedén globálissá is tette. Kezdetben más-más földrészeken, egészen más e-sport kultúrák alakultak ki. Más volt Ázsiában, Európában vagy akár az Egyesült Államokban. Ennek az az egyszerű oka volt, hogy különböző játéktípusok népszeűsödtek el, különböző területeken. Manapság már nem beszélünk ilyen rétegződésekről, hiszen minden problémát áthidal az internet, megszűntek a fizikai értelemben vett távolságok is, így minden játékos könnyen megtalálja a számára legjobb, legvonzóbb e-sport játékokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-Sport, elektronikus sport, sport, streaming, üzletszerű sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 22. 08:42
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet