Kereszty Domos (2021) A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kereszty Domos_(LT3CZB).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
KeresztyDomos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
|
PDF
KereszthyDomonkos_Bírálat_karasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra kérdésre kerestem a választ, hogy marketing szempontból milyen tényezőket kell figyelembe vennie a Traconnak egy olyan döntés meghozatala esetén, mint egy új almárka bevezetése, ezzel az almárkával nevezetes piacként közvetlenül a lakossági piac megcélzása és ez milyen piaci fogadtatásra számíthat. Megállapíthatjuk, hogy a lakossági, B2C piac felé nyitással, az online felületeken való részvétel erősítésével a vállalat növelheti piaci részesedését, több felhasználóhoz tud eljutni, de ehhez nem szükséges új almárka bevezetése. Ennek a cég imázsa, önmagáról alkotott képe és további víziói szempontjából lehet jelentősége.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, fogyasztó(k), márkázás, piac, Tracon |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 22. 08:42 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 08:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |