A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata

Kereszty Domos (2021) A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kereszty Domos_(LT3CZB).pdf] PDF
Szakdolgozat_Kereszty Domos_(LT3CZB).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of KeresztyDomos.pdf] PDF
KeresztyDomos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (62kB)
[thumbnail of KereszthyDomonkos_Bírálat_karasz.pdf] PDF
KereszthyDomonkos_Bírálat_karasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra kérdésre kerestem a választ, hogy marketing szempontból milyen tényezőket kell figyelembe vennie a Traconnak egy olyan döntés meghozatala esetén, mint egy új almárka bevezetése, ezzel az almárkával nevezetes piacként közvetlenül a lakossági piac megcélzása és ez milyen piaci fogadtatásra számíthat. Megállapíthatjuk, hogy a lakossági, B2C piac felé nyitással, az online felületeken való részvétel erősítésével a vállalat növelheti piaci részesedését, több felhasználóhoz tud eljutni, de ehhez nem szükséges új almárka bevezetése. Ennek a cég imázsa, önmagáról alkotott képe és további víziói szempontjából lehet jelentősége.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, fogyasztó(k), márkázás, piac, Tracon
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 22. 08:42
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 08:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet