Ludvig Laura (2022) Elektronikus kereskedelem és marketing elemzése a Menzies Aviation Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
new1 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Ludvig Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy pár mondattal szeretném összegezni és lezárni a fentiekben leírt záródolgozatomat. Az elején a dolgozatomnak ismertettem a fontosabb tundivalókat, hogy mit is jelent elméletben az elektronikus kereskedelem. Több idézetet és táblázatot is megemlítettem, amelyek jól ismertetik a fontos tudnivalókat, igyekeztem minél lényegretörőbben és tudatosan kielemezni az elmúlt években tanultakat. Az elméleti kifejtést követően hoztam a dolgozatomba 2 diagrammot is a kiskereskedelmi forgalomról világszerte, amelyet ezek alatt ki is fejtettem részletesen. Majd következett a szakmai gyakorlati helyem bemutatása, egy nagyon nagy cégnél töltöm a gyakorlatomat, ahol igen sok mindenből tapasztalatot nyerhetek, elsősorban, hogy üzletileg és társadalmilag hogyan bánjunk megfelelően az emberekkel. Emellett kifejtettem, hogy miként is valósul meg gyakorlatban az elektonikus kereskedelem és marketing a cégen keresztül. Zárás képpen készítettem egy rövid anonim formában kitölthető kérdőívet és hozzá egy kvantitatív kutatást végeztem emellett több diagrammal ábrázoltam a válaszokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, internet, kutatás, kvantitatív módszerek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 22. 08:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 08:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |