Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége

Palkó Dániel Előd (2022) Vitorlás hajó forgalmazó kisvállalkozás marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Palkó Dániel (1).pdf] PDF
Szakdolgozat - Palkó Dániel (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Palkó-Dániel-szakdolgozat-bírálat-20220606.pdf] PDF
Palkó-Dániel-szakdolgozat-bírálat-20220606.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (31kB)
[thumbnail of 2022. 2 szakdolgozat Palkó Dániel BSC.pdf] PDF
2022. 2 szakdolgozat Palkó Dániel BSC.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (270kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájának a Bente Base Hungary Kft. hajókereskedő cég bemutatását választottam. Felépítés szempontjából a dolgozatot öt részre tagoltam. Az első rész a hajókereskedő ágazat bemutatásáról szól, amelyen belül ismertettem a STEEP elemzés elméleti részét és elkészítettem azt specifikusan erre az ágazatra. Azután a Bente 24-es modelljének versenytársait és versenyhelyzetét mutattam be általam készített mátrixok segítségével. Végül pedig a fogyasztói igények bemutatásával és a fogyasztói szegmens elemzésével zártam az első részt. A második rész a vállalkozás bemutatásáról szól, ahol elsőként a Bente megalakulásáról és nemzetközi fejlődéséről írtam, utána pedig a SWOT analízis elméleti bemutatását követően el is végeztem az a Bente Base Hungary vonatkozásában. A harmadik rész a cég marketing tevékenységeire irányult, ahol elsőként a 7P modell segítségével készítettem egy marketing mix elemzést. Azt követően bemutattam a marketing tevékenységeit az anyacégnek és a hazai regionális kereskedőnek is, majd ugyan így ismertettem az értékesítési tevékenységeket. A negyedik rész az általam elvégzett kutatásról szól, ahol a kutatás céljának és módszertanának ismertetésével kezdtem, majd részletesen elemeztem a kérdőívre kapott válaszokat. Az utolsó előtti fejezetet a kutatásom értékelésével ráztam le. Az ötödik és egyben utolsó résznél pedig olyan javaslatokat fogalmaztam meg, amelyek segítségével eredményesebbé válik a cég marketing stratégiája. Összességében nagyon érdekesnek találtam a témát és továbbra is úgy gondolom, hogy ígéretes üzleti lehetőségek vannak ebben az iparágban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, Bente Base Hungary, marketing stratégia, steep, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 22. 08:30
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 08:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet