Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában

Lengyel Zsombor (2021) Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Online Marketing (2).pdf] PDF
Online Marketing (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of összefoglalás (2).pdf] PDF
összefoglalás (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (234kB)
[thumbnail of Lengyel Zsombor_bírálat_FLK.pdf] PDF
Lengyel Zsombor_bírálat_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (147kB)
[thumbnail of lengyel_zsombor_H44GS5.pdf] PDF
lengyel_zsombor_H44GS5.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)

Absztrakt (kivonat)

Mai világban a pandémiának és felgyorsult informatikafejlődésnek köszönhetően az online világ hatalmas növekedéseket mutat. Így a vállalkozásoknak és egyéb felügyeleti szerveknek ezzel lépést kell tartan. Kérdés hogy ezt hogy teszik meg Mennyire sikeresen Ebben a dolgozatban Online marketingkülönböző platformjairól lesz szó. Említés lesz a web marketingről, ami lényegében az egyik alap pillérje online marketingnek, hiszen vevő itt tud vásárolni. Ezen felül lesz szó itt youtube, twitter marketing, sőt még az influencer marketingről. Influencer marketing, mint új feltörekvő módszer annak meg ismerése és előnye. Majd annak nehézségei, és hogy hol jelenik meg igazán ez a marketing. Youtube marketing esetén szó lesz majd különböző mutatók és annak elemzése hogyan történik Mire kell oda figyelni, hogy hatékonyan végezzük ezt a fajta tevékenységet, Twitter esetén megismerhetjük, hogy itt teljesen más elven működik marketing, mint a többi platformon. Magyar társadalomnak legfontosabb online platformja a Facebook így a különböző hivatalok megjelennek itt is. Annyi különbséggel hogy itt marketing céljük tájékoztatás. Utolsó fejezetben erről is lesz szól.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus üzleti stratégia, internetmarketing, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 21. 11:59
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 21. 11:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet