Uresch Dóra (2022) A marketing területei és módszerei az Egy a Természettel Nonprofit Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
A marketing területei és módszerei az Egy a Természettel Nonprofit Kft-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. December 08.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (51kB) |
|
PDF
Záródolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2032. December 08.. Download (244kB) |
|
PDF
biralatPM.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (130kB) |
|
PDF
uresch_dora_GM6ILY.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom az Egy a Természettel Nonprofit Kft-nél eltöltött több, mint 3 évem során tapasztalt munkafolyamatok egy részét öleli fel. Bemutatom többek között az \"Egy a Természettel\" Vadászati és Természeti Világkiállításhoz kapcsolódó alapvető célokat, a kiállítás marketing módszereit, területeit, eszközeit, valamint következtetéseket fogok levonni az egyes módszerek hatékonyságáról és arról, hogy összességében milyen eredményeket ért el a kiállítás az alkalmazott módszerekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kommunikáció, marketing, márkaépítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 21. 11:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 21. 11:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |